قیمت خودرو|قیمت ماشین|فروش خودرو|فروش ماشین|خرید خودرو

خرید و فروش خودرو و لوازم جانبی و آخرین قیمت روز خودرو ها و ماشین های بازار های داخلی و خارجی

قیمت خودرو|قیمت ماشین|فروش خودرو|فروش ماشین|خرید خودرو

خرید و فروش خودرو و لوازم جانبی و آخرین قیمت روز خودرو ها و ماشین های بازار های داخلی و خارجی

معرفی و مشخصات نیسان مورانو 2013


مدل:
2013 - LE فول آپشن

مشخصات موتور و دنده:
شش سیلندر - 3500 سی سی - گیربکس CVT

امکانات :
شیشه های برقی - کلید هوشمند + استارت دکمه ای - کامپیوتر راننده - رینگ آلیاژی 18 اینچی - بال عقب - گرمکن شیشه عقب با تایمر - لامپ زنون - تنظیم ارتفاع چراغ جلو - سنسور باران - تهویه مطبوع اتوماتیک - سیستم صوتی Bose با قابلیت پخش MP3، چنجر 6 تایی و 11 اسپیکر - مانیتور رنگی هفت اینچی - ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های پرده ای - دزدگیر - ترمز ABS - سیستم کنترل دینامیک خودرو VDC - سیستم کنترل هرزگردی TRC

امکانات ویژه:
فرمان چرم - فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم برقی در عمق و ارتفاع و دارای حافظه - کنترل های سیستم صوتی روی فرمان - سانروف برقی - آینه های تاشو برقی با حافظه - پوشش چرم صندلی ها - آینه الکتروکرومیک - صندلی برقی راننده با حافظه - صندلی برقی سرنشین جلو - صندلی های تاشو عقب برقی - سنسور جلو وعقب - دوربین عقب - ریل سقفی نقره ای - درب صندوق عقب برقی- نویگیشن - بلوتوت

ماشین کانسپت Wild Rubis

 

خودرویی برای چینی‌ها

خودروسازهای محافظه‌کار بیش‌تر در حال معرفی و تولید مدل‌هایی هستند که طرح‌هایی ساده و بعضاً بی‌روح دارند. البته این دست خودروها اکثر مواقع فروش بسیار خوبی دارند و تجربه به خودروسازان نشان داده است که اکثر افراد جامعه، طرح‌های ساده خودرو را بیش‌تر می‌پسندند. از طرفی خودروسازهای دیگری مانند  سیتروئن ، همیشه مدل‌های خاص و نوآوری‌های جذابی را به نمایش می‌گذاشتند. برای مثال چراغ‌های راهنمای سیترون DS روی ستون عقب خودرو قرار گرفته بود و این مدل در مواقع ضروری توانایی حرکت روی سه چرخ را داشت، که در زمان خود نوآوری بسیار خاصی به شمار می‌رفت.

ادامه مطلب ...

معرفی ماشین آئودی S5

 

آئودی S5 سوار بر کفش‌های طلایی


برخی افراد بر این باورند که کمپانی آئودی با عرضه  A5تحول شگرفی در اصول طراحی خود ایجاد کرد. با این وجود می‌توان ازآئودی A5 به عنوان زیباترین خودروی این کمپانی یاد کرد. اما زیبایی این خودرو در ظاهر آن خلاصه نمی‌شود. آئودی S5 Cabrio با برخورداری از یک موتور 8 سیلندر خورجینی 3 لیتری مجهز به سوپرشاررژ یکی از شاهکارهای مهندسی به شمار می‌رود.

ادامه مطلب ...

کادیلاک یا مرسدس-بنز

 

کادیلاک یا مرسدس-بنز؟!

همان‌طور که در پست "کانسبت افسونگر کادیلاک" اشاره شد، کمپانی کادیلاک با رونمایی از کوپه لوکس کانسپت جدید خود در گردهمایی Pebble Beach که اواخر آگوست برگزار شد، بار دیگر توجه همگان را به سوی خود جلب کرد.

ادامه مطلب ...

ماشین تویوتا کرولا

 

کرولای آمریکایی!


تویوتا کرولا از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات خودروساز ژاپنی می‌باشد که در سراسر جهان به عنوان خودرویی کم مصرف و کم استهلاک شناخته شده است. این محصول در اکثر کشورهای جهان خط تولید دارد که یکی از آن‌ها در کشور آمریکا می‌باشد.

ادامه مطلب ...