قیمت خودرو|قیمت ماشین|فروش خودرو|فروش ماشین|خرید خودرو

خرید و فروش خودرو و لوازم جانبی و آخرین قیمت روز خودرو ها و ماشین های بازار های داخلی و خارجی

قیمت خودرو|قیمت ماشین|فروش خودرو|فروش ماشین|خرید خودرو

خرید و فروش خودرو و لوازم جانبی و آخرین قیمت روز خودرو ها و ماشین های بازار های داخلی و خارجی

معرفی کامیون کسکادیا Evolution


چندی است که کمپانی آمریکایی فرایت لاینر (Frightliner) از جدیدترین نسل کشنده کسکادیا (Cascadia) خود به عنوان یک مدل 2014 رونمایی کرده است. ویژگی اصلی کسکادیا Evolution مصرف سوخت بهینه و طراحی جدید آیرودینامیک آن است.

   این مدل با موتورهای دیزلی دیترویت (Detroit) تجهیز شده است که به لطف آیرودینامیک بودن بدنه و تنظیمات موتور، کسکادیا جدید 5 درصد رشد و بهبود مصرف سوخت را نسبت به مدل 2013 نشان می دهد. "دیوید هیمز" (David Hames) مدیر ارشد بازاریابی فرایت لاینر معتقد است که هدف اصلی شرکت از معرفی دو مدل کسکادیا و موتور دیترویت DD15 در سال 2007، کم کردن هزینه های خریداران از طریق بهینه کردن مصرف سوخت و بهبود بخشیدن عملکرد محصولات تولیدی شرکت بود؛ اما حالا با تولید کسکادیا Evolution پا را فراتر گذاشته ایم و سطح توقع مصرف کنندگان را با تولید مدلی کم مصرف تر، بالاتر برده ایم.


بدنه کسکادیا در بین کشنده های بازار آیرودینامیک بسیار خوبی دارد و برای کمپانی فرایت لاینر کار سختی نبود که آیرودینامیک مدل جدید را نیز بهبود بخشد. برای کم کردن "ضریب کشش" نسل جدید، این مدل بارها و بارها در تونل باد اختصاصی این شرکت آمریکایی آزمایش شده و به گفته کمپانی در سرتاسر آمریکا بیش تر از 4.5 میلیون کیلومتر تست شده است. در مقایسه با مدل اصلی، طرح جلوی Evolution اصلاحاتی را به خود دیده است که شامل طرح جدید بادگیر، سپر و جلوپنجره ای کشیده تر می شود. لازم به ذکر است که شیوه نصب جدید شیشه جلو و شکل بیضوی قاب آینه های کناری نیز به آیرودینامیک این کشنده آمریکایی کمک شایانی کرده است. سیستم خنک کننده نیز دستخوش کمی تغییرات بوده است؛ رادیاتور 1 متر مکعبی، سیستم تنظیم کننده جدیدی دارد و مکان نصب دیگری برای بهبود عملکرد آن در نظر گرفته شده است.



در مقایسه با نسل قبلی، طراحی داخلی نسل جدید تغییر خاصی نکرده است. در داخل کابین فضای پا و سر بسیار خوبی وجود دارد و سطح صاف کف آن حرکت درون کابین را بیش از پیش آسان کرده است. اگرچه مواد به کار رفته در ساخت کابین هم چنان از کیفیت پایین تری نسبت به محصولات ولوو  برخوردار است، اما کیفیت ساخت نیز می توانست بهتر از این باشد. طرح منحنی شکل داشبورد که همه دکمه های کنترلی را به راحتی در دسترس راننده قرار داده است و وجود چند پریز برق که جای جای کابین از جمله در وسط داشبورد یا پایین تخت خواب دیده می شوند از جمله نکات بسیار مثبت کابین به شمار می رود. صفحه نمایش داشبورد اصلاً نور خورشید را منعکس نمی کند و همه چیز به راحتی در آن مشخص است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.