این خودرو را Blue Oval (که چندین هفته پیش نسخه Yellow Jacket ماستنگ را
رونمایی کرد) با همکاری هالیوود هات راد ساخته است. ویژگی هایی مانند رنگ
برنزی شده بدنه، سقف هاردتاپ دست ساز، تغییر نمای عقب، گلگیرهای و رینگ های
جدید و نهایتا اگزوزهای جانبی از مهم ترین شاخصه های این ماسل آمریکایی
است........... این ماستنگ 500 اسبی را Nitto Tire (یعنی زیرمجموعه آمریکای شمالی Toyo
Tire) به سما آورده بود که بارزترین مشخصه اش رنگ قرمز و احتمالا گران
قیمت Brilliant Red است که از کمپانی BASF آلمان خریداری شده. سوپرشارژ 4.5 لیتری Whipple ، کیت ترمز
کربن/سرامیکی Mov’It ، رینگهای 21 اینچی مدل Maglia ECL ساخت فورجیاتو با
تایرهای Pzero Nero پیرلی، رنگ مشکی (Black Pearl) بدنه، کاپوت کربنی و چرم
های Ferrari Red برای روکش صندلی ها و فرمان از ویژگی های خوب این GT500
هستند.استفاده از کیت بدنه 3dCarbon ، گذاشتن رینگ های عظیم 22 اینچی و
نهایتا رساندن قدرت پیشرانه 5 لیتری آن به 420 اسب بخار، تنها کار Bojix
برای این ماستنگ است.اگر سیستم پخش Kicker ، صندلی ها ریکارو، اسپویلر
آلومینیومی عقب، اسپلیترهایی با رنگ مسی، رینگ های 20 اینچی فورجیاتو،
تایرهای g-Force Rival ساخت BF Goodrich و کیت ترمز Wilwood Big Brake را
به ماستنگ اضافه کنید و بهبود سیستم تعلیق را هم به Ford Racing واگذار
کنید، حاصل کارتان می شود خودرویی 624 اسبی با نام Bad Penny.این خودرو که
بخاطر بدنه بازسازی شده اش توسط Dynacorn در غرفه همین کمپانی نیز حضور
داشت، تنها شلبی GT500 مدل 1967 میلادی در جهان است که Classic Recreations
توانسته مجوز تولید آنرا از فورد بگیرد. زیر کاپوت این شلبی پیشرانه 5
لیتری Ford Racing با قدرت 490 اسب جاخوش کرده.برای آندسته از مشتریانی که
ماستنگ فست بک مدل 65-66 میلادی دارند، کمپانی رینگ کیت تمام کربنی جدیدی
را آماده کرده که درب ها و گلگیرهای آن نسبت به بدنه اورجینالش تنها 5
سانتیمتر عریض تر هستند. علاوه بر کیته بدنه، برادران رینگ پیشرانه
سوپرشارژ V8 و همچنین رینگ های HRE هم در اختیارتان قرار می دهند.