لامبورگینی مدل شاسی بلند خود را بر پایه پورشه کاین ساخته با این تفوت که زیر کاپوت آن یک پیشرانه 10 سیلندر خورجینی قرار دارد.قدرت خروجی 600 اسب بخاری با مهارت لامبورگینی در زمینه ساخت خودروها و سازه های سبک وزن ترکیب شده تا عملکرد خودرو از هر لحاظ تضمین شود.........
اوروس در عین
حال کمترین مقدار تولید کربن دی اکسید در این بخش را هم خواهد داشت. داخل
خودرو هم از هر لحاظ سطح استاندارد خودروهای SUV را ارتقا خواهد داد. بخش
خودروهای SUV لوکس در سراسر جهان موفق و پرطرفدار است و رشد روز افزونی را
دارد. اوروس نشان خواهد داد که هر فرد خانه داری هم میتواند از لامبورگینی
به عنوان یک خودروی اصلی استفاده کند. با توجه به این اتفاق، باید گفت که
گستره مشتریهای SUV افزایش خواهد یافت.
سیستم 4 چرخ متحرک دایمی تبدیل
به شخصیت و یکی از ویژگیهای اصلی لامبورگینی شده است. البته این اولین مدل
SUV لامبورگینی نیست. این کارخانه در سال 1986 مدلی به نام LM002 عرضه کرد
که در آن زمان، انقلابی در بخش SUV ایجاد کرد.
طراحیهای لامبورگینی
همیشه خاص و منحصر به فرد بوده است. این اصل درباره خودروی اوروس هم رعایت
شده است. ورودیهای هوای بزرگ در چپ و راست، چراغهای LED جلوی Y شکل و
عناصر مختلفی در بدنه که به طور اختصاصی برای آیرودینامیک تر کردن خودرو
اصلاح شده اند، از ویژگیهای اصلی طراحی اوروس است. چرخهای 24 اینچی جدید
اوروس، ظاهر جذابی را به خودرو بخشیده اند و رنگ مات آلومینیومی آن، زیبایی
چرخها را چند برابر کرده است.یکی از ویژگیهای اصلی یک SUV موفق، فضای
داخلی کارآمد و راحت آن است. اوروس هم از این قاعده مستثنی نیست. بخشهای
کم وزن و ساخته شده از پلیمر فیبر کربن اصلاح شده، فضای داخلی خودرو را
بسیار راحت کرده است. پشت فرمان رانندگی، شیفترهای دنده خودرو قرار دارد که
برای جعبه دنده دو کلاچه خودرو تنظیم شدهاند. باقی سیستمهای اطلاع رسانی
مثل چراغها و دکمههای کنترل کننده برف پاک کن یا بر روی خود فرمان یا
روی کنسول مرکزی واقع شدهاند. اطلاعات خودرو هم از طریق یک صفحه لمسی TFT
که پشت فرمان قرار دارد، به راننده منتقل میشود. یک صفحه لمسی هم برای
سیستمهای جهت یابی، تفریحات و کنترل اقلیمی بر روی کنسول مرکزی قرار دارد.
یک صفحه لمسی دیگر هم برای سرنشینهای عقب موجود است