کرایسلر
فرمول سادهای را برای تولید نسل دوم خودرو 300 SRT8 در نظر گرفته که
شامل استفاده از خودرو سدان 300C به همراه موتور پر قدرت هشت سیلندر
خورجینیHEMI و در نهایت لذت بردن از رانندگی است..............
اگرچه تغییرات دیگری در
نمای خارجی و داخلی کرایسلر 300 SRT8 صورت گرفته، اما موتور 6.4 لیتری با
توانایی تولید 470 اسب بخار نیرو و گشتاور 470 پوندفوت در کانون توجه قرار
گرفته است. این خودرو از یک جعبه دنده 5 سرعته اتوماتیک برای انتقال نیرو
از موتور به چرخها سود می برد.
تکناز ، با وجود اندازه بزرگ و سیستم انتقال نیرو تا حدی قدیمی، سرعت
کرایسلر 300 SRT8 ظرف 4 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر در ساعت رسیده و در
کمتر از 13 ثانیه نیز به حداکثر سرعت محدوده شده 281 کیلومتر در ساعت می
رسد. مصرف سوخت این خودرو برابر با 14 مایل در هر گالن در شهر و 23 مایل در
هر گالن در بزرگراه است. قابلیت توقف کرایسلر 300 SRT8 به لطف استفاده از
دیسکهای ترمز 14.2 اینچی و 13.8 اینچی با کالیپرهای چهار پیستونه ساخت
برمبو به ترتیب برای چرخهای جلو و عقب، ارتقا چشمگیری داشته است.
از
جمله تغییرات ظاهری مشخص کرایسلر 300 SRT8 نسبت به مدل استاندارد 300 می
توان به دیفیوزر و لولههای اگزوز دوتایی در عقب، چراغهایی با گرافیک
جدید و جلوپنجره شبکهای اشاره کرد. این خودرو از رینگهای 20 اینچی آلیاژی
هفت پره سود می برد که نمای خارجی قدرتمندتری را ارائه می کنند. از
تجهیزات استاندارد در داخل کرایسلر 300SRT8 نیز می توان به روکش چرم/جیر
صندلیها با قبلیت گرمایشی و تنظیم برقی برای صندلیهای جلو، سیستم رهیاب
ماهوارهای، ارتباط بولوتوث، شش بلندگو و سیستم صوتی 276 واتی با قابلیت
یکپارچه سازی با آیپاد اشاره کرد.