قیمت خودرو|قیمت ماشین|فروش خودرو|فروش ماشین|خرید خودرو

خرید و فروش خودرو و لوازم جانبی و آخرین قیمت روز خودرو ها و ماشین های بازار های داخلی و خارجی

قیمت خودرو|قیمت ماشین|فروش خودرو|فروش ماشین|خرید خودرو

خرید و فروش خودرو و لوازم جانبی و آخرین قیمت روز خودرو ها و ماشین های بازار های داخلی و خارجی

معرفی ماشین اینترنشنال ترن استار

بررسی اینترنشنال ترن استار

مدل ترن استار از محصولات اینترنشنال، از جمله خودروهای سنگین به حساب می‌آید که به منظور حمل و نقل‌های شهری و برون شهری ساخته شده است. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به آیرودینامیک بالا، کابین جادار و استاندارد اشاره کرد...........
  
کامیون ترن استار دارای دو مدل 8500 و 8600 است که در دو مدل دوکابین و تک کابین با موتورهای MaxxForce 11 و MaxxForce 13 در دسترس می‌باشند. در این دو مدل از سیستم الکترونیکی Diamond Logic استفاده شده است که امکاناتی را از قبیل روشن شدن چراغهای جلو به صورت اتوماتیک، کنترل جک کمپرسی، قفل اتوماتیک درب‌ها و غیره را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
کابین این خودروی سنگین از فولاد با روکش روی ساخته شده است؛ در طراحی کلی به تمام جزئیات توجه شده است، از جمله شفافیت چراغ‌های جلو که در نگاه اول نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در جلو پنجره و سپر این کامیون از روکش کروم استفاده شده است که بنا به گفته این کمپانی در هنگام بروز تصادف تنها در عرض 15 دقیقه می‌توان جلوپنجره آن‌را تعویض کرد.دماغه کشیده و گلگیرهای بزرگ این خودرو و هماهنگی در طراحی خارجی سبب افزایش آیرودینامیک آن شده است؛ علاوه بر این کاپوت و شیشه خمیده جلو نیز در بالا بردن میزان آیرودینامیک و دید راننده نسبت به جاده دارند. درب کاپوت که از مواد محکم و سبک ساخته شده تا زاویه 90 درجه باز می‌شود تا به هنگام کنترل و نگهداری موتور به راحتی بتوان به آن دسترسی داشت.در مدل Deluxe از موادی استفاده شده است که تمیز کردن قسمت‌های مختلف کابین براحتی انجام شود، همچنین وجود فضای اضافی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز، فضای مخصوص قرار دادن رادیو بی سیم و قلاب مخصوص آویزان کردن لباس‌ها از دیگر ویژگی‌های این مدل تودوزی است. در مدل Premium قطب‌نما، نمایشگر مخصوص دمای خارج از کابین، دو بلندگوی بیشتر و چراغ‌های مخصوص نقشه خوانی اضافه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.